Officiell registerdataEnskild firma

LLI, LÄTTLÄST INFORMATION

1 anställd

Om LLI, LÄTTLÄST INFORMATION

LLI, LÄTTLÄST INFORMATION är ett enskild firma verksamt inom litterärt och konstnärligt skapande i Partille kommun. Företaget har ca 1 anställda enligt senast tillgängliga uppgifter. Besöksadress: Östra Fjällvägen 27, Sävedalen.

Bransch

Besöksadress

Östra Fjällvägen 27

43362 Sävedalen

Partille kommun, Sverige

Öppna i Google Maps

Kontaktuppgifter

E-post
Ej tillgängligt
Hemsida
Ej tillgängligt
Adress
Östra Fjällvägen 27, 43362 Sävedalen

Företagsinformation

Organisationsnummer
Enskild firma – organisationsnummer visas ej av integritetsskäl
Juridisk form
Enskild firma
Antal anställda
ca 1
Kommun
Partille
Postort
Sävedalen

Organisationsnummer döljs eftersom det är ett personnummer (enskild firma). Företagsdata kommer från offentliga register.

Liknande företag

Litterärt och konstnärligt skapande i Partille

Visa alla

Vanliga frågor

Frågor och svar om LLI, LÄTTLÄST INFORMATION

Var ligger LLI, LÄTTLÄST INFORMATION?

LLI, LÄTTLÄST INFORMATION finns på Östra Fjällvägen 27, 43362 Sävedalen.

Vad gör LLI, LÄTTLÄST INFORMATION?

LLI, LÄTTLÄST INFORMATION är verksamt inom litterärt och konstnärligt skapande i Partille. För att se andra företag i samma bransch kan du klicka på branschlänken ovan.

Hur kontaktar jag LLI, LÄTTLÄST INFORMATION?

Du når LLI, LÄTTLÄST INFORMATION via telefon 031-215759 .

Hur många anställda har LLI, LÄTTLÄST INFORMATION?

LLI, LÄTTLÄST INFORMATION har cirka 1 anställda enligt senast tillgängliga data.

Vad är organisationsnumret för LLI, LÄTTLÄST INFORMATION?

LLI, LÄTTLÄST INFORMATION är en enskild firma. Organisationsnumret är detsamma som ägarens personnummer och visas inte av integritetsskäl enligt GDPR.